کد خبر: 47262405
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1395
خانه » خبر گزاری ها » ایسنا » دیدار فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با خانواده یک شهید مدافع حرم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از ایسنا:

‌فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شهدای جامعه بشریت‌اند، گفت: پاسداری از ارزش‌های دینی نیاز به ریاضت و زحمت زیادی دارد که سردار رستمی به‌خوبی هر چه تمام‌تر آن‌را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مرتضی کشکولی در دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم خرم‌آباد، با بیان اینکه پاسداری از اسلام رسالتی است که هر کس حتی در لباس و جایگاه غیر نظامی می‌تواند بجای بیاورد، افزود: پاسداری از ارزش‌های دینی نیاز به ریاضت و زحمت زیادی دارد که سردار رستمی به‌خوبی هر چه تمام‌تر آن‌را انجام داد.

وی اظهار کرد: ما در منزل این شهید حاضر شده‌ایم تا ضمن دل‌جویی از خانواده ایشان خود را به سعادتی که نصیب این شهید عزیز و خانواده‌اش شده است، متصل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: شهید رستمی زمانی‌که مجوز حضور در جبهه‌های سوریه را کسب کرد از معدود کسانی بودند که با خریدن شیرینی برای همکاران شادی خود را ابراز کرد.

کشکولی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شهدای جامعه بشریت‌اند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم منزلت بیشتری دارند چراکه برای دفاع از دین به خارج از مرزها می‌روند و تنها مسئله دفاع از وطن و مرزهای خود مطرح نیست.

وی امنیت، ثبات در منطقه و قدرت ایران در منطقه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: این شهید گران‌قدر اگر در سوریه جنگ نمی‌شد بی‌شک در جبهه‌های دیگر در عراق، یمن، بحرین و هر کشور دیگری که مظلومی مورد ستم قرار می‌گرفت، حضور می‌یافت .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه و سبب هدایت جامعه و جوانان هستند، گفت: با آمدن پیکرهای مطهر دو شهید گران‌قدر لرستان سردار رستمی و قدرت عبدیانی خواهید دید که مردم چگونه به استقبال آنان می‌روند و پرتو وجود آنان همچون دیگر شهدای اسلام چگونه قلب مردم و به‌خصوص جوانان را روشن خواهد کرد.

به گزارش ایسنا سردار شهید رضا رستمی‌مقدم اولین شهید مدافع حرم خرم‌آباد و شهید قدرت عبدیانی اولین شهید مدافع حرم کوهدشت اوایل هفته جاری در جنگ با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین